Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

Μετά από μία εβδομάδα στο Αιγαίο μας....

Του Μίνου Μαΐστρου

Το 50ο Ράλλυ Αιγαίου, για μια φορά ακόμη ήταν μια περιπέτεια...!!
Πρώτα απ' όλα ο κυβερνήτης και το πλήρωμα του
S/Y "ΑΛΚΥΩΝ", πέρασε μιά αξέχαστη εβδομάδα, που θα μείνει χαραγμένη βαθειά στη μνήμη μας...
Η ΄1η ιστιοδρομία Φάληρο-Σύρος χωρίς απρόοπτα, με το πρώτο ξενύχτι μέσα στη θάλασσα.
Στη 2η ιστιοδρομία Σύρος-Πάτμος, (χμμμμ..!) το Ικάριο πέλαγος δεν μας απογοήτεψε (!) ήταν τυπικό με 9 μποφόρ και 3-μετρο κύμα, που μας χάρισε μια πρωτιά και ένα κύπελλο για την κλάση μας
Στη 3η ιστιοδρομία Πάτμος-Κουφονήσι και πάλι Ικάριο, που όμως δεν μας έδειξε τα δόντια του, όπως πριν, αλλά για την ομάδα μας άρχισε να διαφαίνεται ότι κάτι πάει καλά ... στη γενική βαθμολογία ...
Στη 4η ιστιοδρομία "παράκτια διαδρομή στο Κούφονήσι", έσπασε η μάτσα στη πρώτη τσίμα... αλλά δεν εγκαταλείψαμε...Κάναμε μια "πατέντα" εν πλω και συνεχίσαμε μέχρι να τερματίσουμε.
Εδώ πια υπάρχει σκέψη για εγκατάλειψη της 5ης ιστιοδρομίας... αλλά ο καλός μας φίλος και συναγωνιστής Δημήτρης Τσαπέλας με 2-3 τηλεφωνήματα καταφέρνει να έρθει στο Κουφονήσι μια μάτσα (η καλύτερη δυνατή λύση) με ο βραδινό καράβι...
Στη διάρκεια της αναμονής μέχρι να έρθει η μάτσα (στις 2 π.μ.) και να αρχίσουμε την ολονύχτια περιπέτεια για προσαρμογή της στο σκάφος, γιορτάσαμε όλοι μαζί τα γενέθλια της Αναστασίας (χιλιόχρονη νά'ναι).
Η μάτσα ήρθε, και η προσαρμογή αρχίζει... Σε απρόβλεπτα σύντομο χρόνο... καταφέραμε το θετικό αποτέλεσμα που σημαίνει "συνεχίζουμε" και στη τελευταία Ιστιοδρομία...
Στη 5η ιστιοδρομία Κουφονήσι-Σούνιο (για τερματισμό) το "ΑΛΚΥΩΝ", λαβωμένο και επισκευασμένο, ξεκινά για το μεγαλύτερο μπράτσο του Ράλλυ. Με 2η μούδα ξεκινάμε τον αγώνα χωρίς καμία προηγούμενη δοκιμή...!!! Ξεκινήσαμε με 2η μούδα που στη πορεία της διαδρομής έγινε 1η και στο τέλος δεν έμεινε καμία (!).
Η διαδρομή Νάξος-Πάρος-Αντίπαρός-Σίφνος-Σέριφος-Κύθνος-Σούνιο (94 μίλια), όσο έπεφτε η νύχτα τόσο πιο "μακριά..." γινότανε με τον αέρα κόντρα ... ή χωρίς αέρα.....
Στις 6 η ώρα το πρωί τερματίζουμε αξιοπρεπώς αν και πολύ πίσω... Τηρουμένων όμως των αναλογιών θεωρώ ότι ήταν "άθλος".
Τέλος την ώρα που πλέναμε τα πανιά μας από την αλμύρα μιας εβδομάδας.... Η Κατερίνα μας μας φέρνει ξανά την καλή είδηση ...
Πρώτοι στην κλάση μας...!!! Το επιστέγασμα μιας ευχάριστης εβδομάδας....
Θέση 1 στην κλάση ΙΙ, θέση 4 (
overall) στην κατηγορία ORCi Club
Για την αξέχαστη αυτή εβδομάδα, ευχαριστώ ΄κατ' αρχή τον Γιώργο Λούντρα και στη συνέχεια όλο το πλήρωμα, με μια ευχή "πάντα τέτοια"....(περιπέτεια, ομαδικό πνεύμα, ευχάριστη παρέα και νίκες)